Destroy all that is keeping you down

Fabulous weekend!
En fredag som började med en riktigt jobbig huvudvärk
slutade med after work med arbetskamraterna,
som förövrigt försökte supa mig under bordet men misslyckades brutalt.

Lördagen var fylld med roligheter.
Presentletande med finaste K,
sen slöt några fler upp för lite rosé i solen. 
Efter detta hem och fixa sig innan folket droppade in för förfest,
innehållande presentinslagning och tävlingsplanerande. 
Ttillslut tog vi taxi till festen som var hysteriskt rolig.
Underbara människor och grym musik resulterade i dansande natten lång.
 
Sen hamnade jag i fosterställning på en parkeringsplats
och stog inte ut med mig själv,
men det behöver vi inte ta upp nu.

Somnade kl 8 på morgonen och gick upp 10 igen.
Kan verkligen inte sova utan medicinen.

Dagen har fyllts av lite studerande
och sen en cykeltur in till stan för häng i parken med fina K.

Nu blir det promenad med min fyrbente vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0